Mirall 0 Postad 4 December , 2011 Vill rekomendera Skärhamns gästhamn . Har varit där med egen och bekants båt ett antal gånger och den är kanon för barnen. Så nästa färd med den nya båten är bokad. Enda nackdelen långt till affär men den är kanon ICA KVANTUM. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 4 December , 2011 Nästa gång kan du dyka i bassängen mellan flytpontonbryggorna så kan du få min gamla Cobbgrill som ligger där för avkylning sedan den tog eld för 4 år sedan. Det var den gamla typen med plasthölje. Sedan dess har jag istället en Weber go anywhere. Annars är Skärhamn en utmärkt skyddad gästhamn, lite tråkigt när norrmännen tar upp så mycket plats bara. Senast var där 8-10 stora 40 fotare längs med bryggan närmast hamnkontoret så man fick ligga på andra sidan vid fiskebåtarna. :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 4 December , 2011 Dragkärra kan lånas vid hamnkontoret för transportera förnödenheter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 6 December , 2011 Skärhamns gästhamn är en av mina absoluta favoriter... Jag åker gärna dit gång på gång... När jag inte ligger i naturhamn, vilket ju är det bästa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser