Siggelito 0 Postad 16 November , 2011 Då jag har tänkt köpa en båt från England och skall frakta den till Göteborg så undrar jag om någon har erfarenhet av Rilles.nu som förmedlar frakttjänster? Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 16 November , 2011 Lyssna med Capitan här på Maringuiden, han bör veta http://www.maringuiden.se/u/Capitan/ Senast ändrad av perra_linden | 16 november 2011 | 16:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Siggelito 0 Postad 17 November , 2011 Tack för svar, men jag antar att detta är Rille själv och jag hade väl tänkt mig ett omdöme från någon utomstående:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mariatherese 0 Postad 18 November , 2011 Vi har tittat en del på frakt frå UK. Kan du använda dig av roro-färja så hamnar priset strax under 10k. För transport via landvägen så finns det en site där du lägger ut vilket behov du har och sedan budar transportfirmorna om jobbet. Då får man ett riktigt bra pris inom uk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 19 November , 2011 Eller ta det som en resa, en kille här hemma köpte i England och körde hem båten. Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Siggelito 0 Postad 21 November , 2011 Tack för svaren. Det hade varit en kul resa att köra hem båten själv till våren men eftersom vi tänkt göra en del förbättringar på båten så vill vi ha hem den så fort som möjligt. Just nu kanske det inte är så trevligt att köra hem den:) Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser