Micke9000 16 Postad 1 November , 2011 Hej. Håller på att dra om mycket el i båten och är då på jakt efter kabelkanaler som rymmer många kablar och som är förslutna med ett lock man snäpper dit. Vart kan man tänkas få tag på dessa? Med vänlig hälsning, Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 1 November , 2011 Byggmarknader: K-Rauta, Bauhaus, Hornbach mlf. Ev Clas Ohlsson, biltema. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 November , 2011 Eller vilken elfirma som helst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 1 November , 2011 Får ta och kolla runt lite då. Helst skulle den vara smal men djup och ej vit. Höga krav Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 November , 2011 Skall det va Ek- eller Teakfärgade? http://mobilize.se/pris/Elmex-LEDNINGSLIST.html Senast ändrad av toaen | 01 november 2011 | 22:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 1 November , 2011 Hoppsan,.. inte visste jag att detta fanns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 November , 2011 Inte jag heller, men Google är en klurig inovation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 November , 2011 I GBG är det slut på Biltema. Ö o B och C Ohlson men finns på Hornbach (även grått) mvhNItro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 3 November , 2011 Selga kan kanske vara värt att kolla också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kallekula777 0 Postad 16 November , 2011 på coop i min hemstad hade dem med häftkudde på baksidan och lock på gångjärn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser