Gå till innehåll
torsdag 19 december 2024
blacklight

Båtplats på östkusten. HJÄLP!

Rekommendera Poster

Hejsan. 

Jag kommer från växjö och har tröttnat på insjön.

Jag är i akut behov av en båtplats till nästa sommar som sväljer en fjord 24 och undrar därför om det är någon som har en för uthyrning eller någon som känner till någon. Mönsterås, Oskarshamn Kalmar eller Timmernabben med omnejd är intressant då det ligger på hyffsat avstånd från växjö. Jag har ringt runt till lite olika hamnar men det verkar tämligen omöjligt att få någon plats så snart. 

Ring mig gärna
Mvh Måns
0768 727710

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tack micke! ska kolla upp detta Kalmar känns doc lite för lågngt söder ut, men det är betydliget bättre än inte någon alls :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Växjö ligger ju ganska långt från havet, men färdbeskrivningen i min telefon anger elva mil till Kalmar, men då är det bra väg och raka spåret. Karlshamn är bara nio mil, men vägen är sämre och det tar längre tid. Tror helt enkelt inte det finns några bra svar och lösningar på ditt problem. Men, det finns väl en relativt stor sjö med ett någorlunda aktivt båliv i direkt anslutning till Växjö? Minns inte vad den heter nu bara...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

vi är berädda att åka en bit, men kalmar är lite långt från alla intressanta gäsTHAMNAR ETC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Går det inte lösa på ett bättre sätt så får man väl ta dessa 11 milen. Vi har med bil ca 10 minuter från vårt hus till vår båt och det är inget som jag faktiskt har reflekterat över förrän nu. vad gör man inte för att ha båt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...