jooko 0 Postad 26 Oktober , 2011 hej alla glada! Någon som har nån ide om vad detta kan vara för båt? mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jooko 0 Postad 26 Oktober , 2011 en till bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 26 Oktober , 2011 En styrpulpetare med 2 vindrutor...? Nä, allvarligt skojat - Finns det ingen som helst skyltning vid akterspegeln eller så? Kan du lägga in fler bilder, från sidan och ovanifrån så att man få mer översyn av båten... Hur lång är den... Ser en form av dekal eller liknande babord föröver, vad säger den? Har du mer info så är det bra, det är lite svårt att se med så lite att gå på... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 26 Oktober , 2011 Kan vara någon form av Terhi eller Lohi... Men som ovan skrivet: Fler bilder, och gärna annan info om det finns... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jooko 0 Postad 26 Oktober , 2011 tack för snabba svar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 26 Oktober , 2011 Hhhhhmmm... Kan vara en Jifa av något slag, oxå... Jag kollar runt lite och ser om jag hittar något... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jooko 0 Postad 26 Oktober , 2011 snällt av dig! min första ide va ju en cresent men efter lite mera tanke så tror jag att denna ev skulle kunna vara utanföreuropabyggd för dem enda som hade typ bowrider båtar på 70talet va väl staterna? skall mäta båten imorgon och kolla om man kan lyckas att få reda på nått via det , men kan ju vara amatörbyggd men tycker den är för fin för det har letat överallt på båten och ej lyckas hitta något som indikterar på amatör bygge , skrovet är väldigt speciellt med detta trimmaranskrov vet att det fanns nån båt som har detta också som vanligtvis är gula men kommer inte på namnet nu ? nån som vet vilken jag menar? tror dem hette 12R och 14R osv all hjälp uppskattas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 26 Oktober , 2011 De gula eller orangea du tänker på heter Vator. Men en sån tror jag inte vi har här. /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 29 Oktober , 2011 Jag har sökt runt. Hamnar på olika Trifoil. http://www.boatdesign.net/forums/attachments/fiberglass-composite-boat-building/12322d1175605728-strommens-vaerksted-14-trifoil-pict0452.jpg Det finns likheter men stämmer inte helt. Ingen mer ledtråd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser