Gå till innehåll
lördag 28 december 2024
jooko

vad är detta för båt?

Rekommendera Poster

hej alla glada!

Någon som har nån ide om vad detta kan vara för båt?

mvh

post-10020691-1394236857,8636_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En styrpulpetare med 2 vindrutor...?

Nä, allvarligt skojat - Finns det ingen som helst skyltning vid akterspegeln eller så? Kan du lägga in fler bilder, från sidan och ovanifrån så att man få mer översyn av båten... Hur lång är den... Ser en form av dekal eller liknande babord föröver, vad säger den?

Har du mer info så är det bra, det är lite svårt att se med så lite att gå på...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan vara någon form av Terhi eller Lohi... Men som ovan skrivet: Fler bilder, och gärna annan info om det finns...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hhhhhmmm... Kan vara en Jifa av något slag, oxå... Jag kollar runt lite och ser om jag hittar något...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

snällt av dig! 

min första ide va ju en cresent men efter lite mera tanke så tror jag att denna ev skulle kunna vara utanföreuropabyggd för dem enda som hade typ bowrider båtar på 70talet va väl staterna? 

skall mäta båten imorgon och kolla om man kan lyckas att få reda på nått via det , men kan ju vara amatörbyggd men tycker den är för fin för det 

har letat överallt på båten och ej lyckas hitta något som indikterar på amatör bygge , 

skrovet är väldigt speciellt med detta trimmaranskrov 

vet att det fanns nån båt som har detta också som vanligtvis är gula men kommer inte på namnet nu ? nån som vet vilken jag menar? tror dem hette 12R och 14R osv

all hjälp uppskattas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De gula eller orangea du tänker på heter Vator. Men en sån tror jag inte vi har här. /Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...