Runsvik 0 Postad 25 Oktober , 2011 har ett husvagnsunderrede som nu är tomt.. tänkte bygga båttrailer till nya båten, men nån som har nå bra tips? Kan ja använda mig av båtstödet från biltema? det kopletta med hjul å sidorullar.. men stoppet i fram tsm med vinshen hur får jag till de på ett snyggt å bra sätt? tacksam för bra svar=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 115 Postad 26 Oktober , 2011 Håller själv på med ett likadant projekt. Sidostöden finns även på clas ohlson, jula, seasea. Clas ohlson och jula har även ett färdigt vinschtorn med stopp som har samma typ av infästning som sidostöden. Senast ändrad av Riro | 26 oktober 2011 | 12:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Runsvik 0 Postad 15 Januari , 2012 ja jag såg på jula sj att de fanns.. frågan är vart de bäst att köpa, jula eller biltema?? inte gjort nått mer nu.. allt blir iaf klart till säsongen börjar igen så man kan ut å prova direkt när isen försvinner om de nu kommer bli någon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 15 Januari , 2012 Var det är bäst att köpa beror på vilken affär som ligger närmast/vem som har bäst pris, stöden är identiska senast jag kollade. Du skriver att du vill att det ska bli snyggt...det är ju väldigt subjektivt. Personligen tycker jag inte att det är speciellt snyggt att använda ett husvagnsunderrede men vad gör det...det fungerar väldigt bra och är ofta billigt! Jag använde det till min Stortriss där jag ställde hela vaggan på vagnen och dränkte ekipaget fullständigt. Dock använde jag Clas Ohlsons stöd med rullar på vaggans främre stöd och Biltemas winschpelare med stävstöd på vagnen för att dra upp båten på vaggan. Allt fungerade utmärkt! Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pikebuster 0 Postad 24 Juni , 2014 Nån som har någon enkel ritning på en oreggad båttrailer för båt som är 5.80 å väger 800-900 kg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser