ntica 1 Postad 18 Oktober , 2011 Hej. Startar en tråd som jag försöker hålla mig till, då jag har mkt. frågor framöver. Då google & detta forum inte gav/ ger svar så... Senast ändrad av ntica | 18 oktober 2011 | 22:11 Senast ändrad av ntica | 19 oktober 2011 | 08:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ntica 1 Postad 18 Oktober , 2011 Senast ändrad av ntica | 19 oktober 2011 | 08:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 19 Oktober , 2011 Vad vill du ha svar på? Till vilken båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 Oktober , 2011 Hej Evantica,redan varit på drickat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ntica 1 Postad 19 Oktober , 2011 Ohoj... Nä inte på drickat..he..he. Ville ha svar på ev. riggförstärkning ´ med tanke på långfärd i en IF Marieholm. & läst ang förliga vant samt akterstag sträckare... synpunkter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 19 Oktober , 2011 Ohja, så vara med också...... bksp raderar hualien en del. Staget akterut är längre akterut än fören men egentligen kan man ha synpunktr på om man ska ta sig en sträckare. Nja inte efter en vant. he..he.. Om du vill ha tipps om behovet av riggförstärkning hjälper det knappast att radera det ur dina två första inlägg. ::hehe:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ntica 1 Postad 23 Oktober , 2011 krabbfisk... läs igenom samtl. trådar innan! Blev lite rigghaveri i inläggen...he..he. ang. till vilken båt??? Prepp av IF. altså Marieholm IF. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser