Gå till innehåll
torsdag 28 november 2024
Gäst Uttern

Vart hittar jag en begagnad 40-hästare?

Rekommendera Poster

Gäst Uttern

Är på jakt efter en 40-hästare! Är det någon som vet någon bra sida eller tidning som man kan söka i? Blocket vet jag om och det är bra men finns ingen som passar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Prova på vår marinbörs, där fanns några stycken. mvh maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Brukar komma ut en del på blocket då och då, men de försvinner snabbt så gäller att va envis tror jag..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej kolla på www.batnet.se där är det gratis o testa o lägg upp en köpes annons.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har du en nyare 50-60 hästare med lång rigg så kan vi byta ;-) har en 40hk mercury -91

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst uttern

Nej tyvärr.... Står helt utan motor just nu! Men jag kanske kan köpa om du ger mig ett pris?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Olov

Ett enkelt tips. Gör din sökning på blocket med önskad kattegori och stad. Spara sedan det som din startsida. Varje gång du startar explorer så ser du senaste annonserna. Det gäller ju ofta att vara snabb på att göra affär när fynden kommer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Peter

Hej. Vad har du för krav på din 40 hästars motor? Jag har en VP 400 electronik som jag ev. skall sälja.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst uttern

Kan du inte lägga upp en bild? Den bör inte vara äldre än -85

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Uttern

Ska prova att ringa han i veckan! Tackar...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Uttern

Kanske har en 15 mil men det är väl inget för den perfekta motorn...:=)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt sant!! Har faktiskt en kortriggad 40-hästars från killen. Den kan kanske bli till salu framåt våren, men bara kanske. beror på vilken båt jag kommer att få tag på . Har även en 50-hästars. så vi får de hur det blir.........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst uttern

Aj aj...jag behöver en långriggad! men men...bara att leta vidare...var betydligt svårare än vad jag trott att få tag på en bra och billig motor. Men det går juh alltid att köpa nytt men då har man juh inte råd att åka ut med den...jaja...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har en -94 års 40 hk Suzuki el-start och reglage, motorn blandar oljan. Denna motor har en liten speciell historia, hade ej varit i vatten på 7 år förrän i somras och är därför i närmast nyskick. Går som en klocka och spinner som en katt! Pris: 22.000 kr. Är nu på jakt efter en bra 30 hk motor till min styrpulpetbåt, lyckas det kommer jag genast att sälja 40-hästaren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Uttern

Jag kan bjuda dej 15000:- Det är vad jag tänkt att lägga på min motor!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad har du för jolle att använda motorn till då?? Vi har samma problem fast tvärtom.....Jag är ute efter båt o du motor......så jobbigt......måste bli klart till sommaren iaf

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst uttern

Jaa du...klart det ska blir färdigt tills sommaren men det är juh långt dit! men det klart att det suger juh i tarmen för att kolla på grejorna lite innan...börjar dra ihop sig? men men...jag hoppas jag får tag på någon motor som jag kan polera lite på innan sommaren!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gustav Juliusson

www.interboat.se the one and the only site....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...