kvasthilda 1 Postad 29 September , 2011 Jag behöver delar till min gamla Evinrude 40 hk, och har inte hittatdelar till rimliga priser i Sverige. Nu har jag hittat Boat.net på nätet, och dom verkara ha vad jag behöver till låga priser. Har någon handlat där? Var ligger det? Tillkommer moms, tull, eller frakt? Dom svarar inte på mina mailfrågor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mariatherese 0 Postad 29 September , 2011 Jag handlar inte av en näthandlare som inte svarar på mail. Hur går det då om något blir fel? Åt pipskogen naturligtvis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tirill 22 Postad 29 September , 2011 Jag har handlat där ett flertal gånger och är 100% nöjd. Att dom inte skulle svara på mail verkar underligt, då dom alltid gjort det för mig, nästan alltid samma dag. Jämfört med priserna i Sverihe har jag betalat ca 30% för de delar jag köpt. Det är ju lätt att kolla då alla deras priser e listade rakt av på deras hemsida. Det som tillkommer e ju frakten som naturligtvis blir några dollar, ju tyngre grejer desto mer. Sen när paktetet kommer til Sverige så tillkommer 25% MOMS på priset frakt. Dessutom tilkommer en expeditionsavgift som speditören tar ut på ca 100kr per försändelse. Meeeeen , du måste ju vara rimligt säker på vad du vill ha så att du beställer rätt grejer från början. Skall du börja att returnera etc så är det kört med MOMS återbetalning och annat. Men som sagt, möjligheten att spara pengar här är mycket stora då ju reservdelar til utombordare har näst intill kriminella priser i Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 29 September , 2011 Jag skulle kunna ha skrivit Tirills inlägg, håller med i allt han/hon skriver. Har faktiskt varit med om att det blivit galet med boats.net en gång men de löste det snabbt o galant. Sånt gillar jag så har dom prylen handlar jag av dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 30 September , 2011 Ni menar inte boats.net ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tirill 22 Postad 30 September , 2011 www.boats.net Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser