Gå till innehåll
onsdag 15 januari 2025
Gelis

AQ 150b (buick) v6. 1969 . Var kan jag få itag på delar lättast? Tacksam för ett svar.

Rekommendera Poster

Det blir svårt, kolla på E-bay eller på USA marine dealers. Fanns en komplet motor på e-bay men det kostar ju att få hit skiten

Om du ska försöka få tag på limpor så är det nog nästan omöjligt men kanske det finns hos någon usa handlare.

Är det andra delar så går det väl att använda bilmotordelar borde finnas en hel del Buik v6:or på skrotarna

Kanske Är det i enklare att få dit en annan rova?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Okej.  Jo jag har haft tankarna att kasta ut skiten men endå tycker jag att det är synd att kasta ut en frisk motor som går bra.  Jag letar efter en brytare och det måste man ju hitta någonstans. Du sa nåt om skroten, vilken modell på bilarna kan passa min båtmotorn?
Jag ska kolla lite på usa handlare men har inte hittat någon lämplig sida än,  de verkar vara svårt med denna modellen.  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tja! jag har en komplett nyrenoverad aq150b som du kan få köpa. den rasade i sommras men det finns mycke nya delar på den. har kvitton på allt som införskaffade sig i vintras. köpte delar för 11000kr. finns mycke nytt och bytt som bara snurrat ca 60 timmar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Jag behöver inte hela motorn men köper gärna delar ifrån den.
Det är en hel del delar som jag behöver!!

Hör av dig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...