Mekarn 0 Postad 25 September , 2011 Är det någon som har tillgång till ett elschema till Johnson 70 hk -1985 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblar66 0 Postad 26 September , 2011 Vilka delar behöver du ett schema över. Har en Repair Manual för alla 60-235 Hp V4-V6:or i den finns flera olika scheman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mekarn 0 Postad 4 Oktober , 2011 Någon har skurit av allt som gick till instrumenten, som och stulit allt så nu vet jag inte vad som skall gå till vad. Skulle verkligen upskatta ett kopplingsschema. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mekarn 0 Postad 16 Oktober , 2011 Stort tack, lite svårt att se och läsa färger men jag ska försöka. Tackar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblar66 0 Postad 16 Oktober , 2011 har du en e-post adress kan jag mejla över filen, tror det går att förstora bilden så att de syns bättre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mekarn 0 Postad 17 Oktober , 2011 marten.eklund@expomedia.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanCoys 0 Postad 4 November , 2011 Skulle vara tacksam för den filen också, lite samma problem medmin 115hp v4 -96 Landhammar@gmail.com Senast ändrad av JohanCoys | 04 november 2011 | 13:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser