Gå till innehåll
fredag 15 november 2024
AntonHelmers

Snyggaste båten?

Rekommendera Poster

Tänkte dra igång en tråd mest för kul skull. Alla kan lägga in sitt bidrag till den snyggaste båten. Så kan man drömma bort lite i snörusket!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med minbuss, de är Sweet Sixteen!!! /Tule, Sweet Sixteen klubben

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En fint vårdad Chris Craft från 50-talet är väl bland det skönaste man kan vila ögonen på!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

... men hallå alla ni med snygga båtar! Det är ju inte alla här som vet hur era förslag ser ut ... vore kul med lite bifogade bilder så vi får ett visuellt intryck också! :) mvh // mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

svårt att svara på den frågan.. självklart så tycker nästan alla båtägare att sin båt e snyggast på något sätt. på samma sätt som det inte går att gämnföra snyggheten på barn för alla tycker sina egna barn e vackrast. :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

minibuss vart är bilden??? Jag är riktigt nyfilken på den modellen för jag har faktiskt aldrig sett den ... tror jag :) //mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Åke Fredriksson

Jag har den !! Sticker ut hakan något, men kolla in Pelle Petterssons skapelse Crescent Dorado 610, med design utöver det vanliga, som många har kopierat Han fick ju pris för designen på Volvo P1800. Inte nog att båten har förträffliga egenskaper,så anser jag att det är bland de snyggaste styrpulpetarna på marknaden. Det enda som drar ner betyget är detaljarbetet på båten, den håller inte lika hög klass som ex.Uttern, Yamarin,Bella med flera i det segmentet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har försökt att lägga in bilden flera ggr men det går inte???????????????????? Varför, har ju lyckats förut. :cry: Försöker igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst svante raptor

Jo, den snyggaste båten är såklart... MAX 1!!! Så otroligt läcker och den går ju så supernajjs i sjön oxå. oh la la Tänk en max 1:a, gärna med nimbusblått skrov, teakdurk och california sunroofkapell över pulpiten och en turbodiesel 6:a..... smaskens!!! :-tackar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Örjan ... vilken PÄRLA ... Jag är helt stum .. saknar ord. De båtar som föreslagits här ligger ljusår efter ditt förslag :) Finns inte en plastbåt som kan komma i närheten ens! Dessutom fanns det en hel del andra båtar på samma webbsajt som låg i klass med ditt förslag! Kul att det fortfarande finns entusiaster som har tid och ork att vårda dessa kulturskatter :-) mvh // mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Thomas

Bland GRP båtar så undrar jag om inte Chris Craft's 19' Lancer är bland det snyggaste som finns, tidlös! Deras 19' Commander (samma skrov som Lancern, men ngt lägre fribord) är ju också fantastiskt snygg!

post-0-1394234324,6055_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gustav

En Riva Aquamare av nyare snitt är en klart vacker skapelse, eller för den delen en orginal Riva. Sen så är ju Windy 28 Ghibli en så underbart vacker båt!

post-0-1394234324,7955_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...