dynaflux 12 Postad 22 September , 2011 Finns det någon som äger en With Vitus eller känner till något om dem? Jag har nyligen köpt en och kan inte hitta så mycket på nätet. Jag har kommit fram till den tillverkades av KMV i Norge och konstruerades av legenden Bror With (som även uppfann en revolutionerande skidbindning och tillverkade k-pistar åt norska motståndsrörelsen). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas113 6 Postad 11 Maj , 2015 Finns det någon som äger en With Vitus eller känner till något om dem? Jag har nyligen köpt en och kan inte hitta så mycket på nätet. Jag har kommit fram till den tillverkades av KMV i Norge och konstruerades av legenden Bror With (som även uppfann en revolutionerande skidbindning och tillverkade k-pistar åt norska motståndsrörelsen). Hej. Det tar tid, men till slut så ser man ett inlägg. Jag är ägare till en Dito sedan nästan 20 år. Mitt ex. är från tidigt 70 då den hade AQ105/100. Nu har vi AQ130/280 Det såldes inte många, eftersom den var nästan dubbelt så dyr som motsvarande Jofa,Marieholm, Ockelbo, Coronet m.f. Rutramar I Aluminium, istället för Mahogny var nytt och dyrt. Vi får upp vår I 25 knop, men 18 knop är ekonomiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser