larsson1 0 Postad 20 September , 2011 Hej! Någon som vet hur man kan få tag i en verkstadshandbok till en Yanmar 4JH2-DTE. Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neubert 52 Postad 20 September , 2011 Jag har en 4JH2-TE och min lokala Yanmar verkstad fixade fram en från Yanmars huvudkontor. Visserligen kopierad men gratis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stjarna 1 Postad 20 September , 2011 Hej Jag har en som är till 4JHE, 4JH-TE, 4JH-HTE och 4JH-DTE i pdf. stjarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marpal 0 Postad söndag kl 10:39 2011-09-20 vid 22:58 skrev stjarna: Hej Jag har en som är till 4JHE, 4JH-TE, 4JH-HTE och 4JH-DTE i pdf. stjarna Hej Stjarna, Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av den vore jag väldigt tacksam :-). Jag har en 4JH-TE men lyckas inte hitta en servicehandbok. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suncab 3 Postad söndag kl 11:51 Baatplassen's dokumentarkiv innehåller mycket https://baatplassen.no/i/forum/51-motorer/page/4/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 520 Postad söndag kl 17:38 6 timmar sedan skrev marpal: 2011-09-20 vid 22:58 skrev stjarna: Hej Jag har en som är till 4JHE, 4JH-TE, 4JH-HTE och 4JH-DTE i pdf. stjarna Hej Stjarna, Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av den vore jag väldigt tacksam 🙂. Jag har en 4JH-TE men lyckas inte hitta en servicehandbok. Kanske lite optimistiskt att hopas att stjerna läser här nu, senas inne den 14 Juni , 2020. Skicka ett PM till stjerna om du inte får hjälp här och nu, det går ev. vidare med mail-påminnelse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser