dynaflux 12 Postad 19 September , 2011 Vem anlitar jag för att tillverka packningar i södra stockholmsområdet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
s59746 88 Postad 19 September , 2011 Pröva med dig själv. Köp för ändamålet lämpligt packningsmaterial på tex Biltema i ark, ta den gamla packningen eller delen som mall, märk av. Ta en vass kniv och en skärbräda och slöjda. Köp en uppsättning hålpipor (finns med på tex Biltema) för att ta upp hål. Trevlig pappslöjd att fördriva vinterkvällar med och resultat blir bra ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dynaflux 12 Postad 20 September , 2011 Just det jag ville slippa. :-) Det finns så mycket annat att göra på båten som jag vill ha klart innan upptagningen. Dessutom är packningarna ganska tjocka (2,5 - 3 mm) så det är ju inget man gör med kökssaxen. Någon som vet vart man kan vända sig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 20 September , 2011 Det tar mindre tid att åka till Biltema en gång o sen klippa till dina packningar än att behöva åka två gånger till en firma som gör dom åt dig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 20 September , 2011 http://www.google.se/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Pacningar stockholm#pq=pacningar stockholm&hl=sv&cp=4&gs_id=4&xhr=t&q=Packningar stockholm&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=Packningar stockholm&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=ed41a5c72b824729&biw=1600&bih=775 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dynaflux 12 Postad 24 September , 2011 Nu har jag gjort egna packningar. Det var lite jobb att jaga lämpligt packningsmaterial men jag hittade hos Kunxe i Väsberga i Stockholm. Köpte håltagare på Biltema och sedan gick det ganska snabbt att slöjda till dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser