TjippmanTjotta 3 Postad 19 September , 2011 O´ hoj båtvänner! Någon som i år bottentvättar mot havstulpaner? Jag, liksom så många andra, anmälde mej till mail-/SMS-tjänsten för havstulpanvarning (på Håll Sverige Rent). Tyvärr hann jag inte med båttvätten i år. Vore intressant att höra era ev. erfarenheter! Hälsar... /Thomas Senast ändrad av TjippmanTjotta | 19 september 2011 | 09:11 Senast ändrad av TjippmanTjotta | 19 september 2011 | 09:18 Senast ändrad av TjippmanTjotta | 19 september 2011 | 09:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freerole 0 Postad 19 September , 2011 Förförra säsongen: Hade en båt som ej var bottenmålad och gjorde ingenting på hela säsongen. Masor med tulpaner när jag tog upp den. (rekomenderas inte) Förra säsongen: Hade samma båt med körde båttentvätt när SMS kom om blommningen. Några få tulpaner när jag tog upp båten. (rekomederas) Denna säsong: Ny båt som är båttenmålad. Får se hur det ser ut när jag tar upp den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SlemPelle 0 Postad 19 September , 2011 Anmälde mig oxå till sms tjänsten,vid första meddelandet tog jag upp båten och tvättade av den inga tulpaner,andra gången max fyra veckor efter var det fullt med tulpaner som var helt omöjliga att få bort. Få se hur båten ser ut när den ska upp för säsongen. Blir till att botten måla nästa år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser