qbtq73 1 Postad 6 November , 2011 Ett till på upphängningen så att det går att haka av stegen när man vill åt bordet. Jag har tagit ett vanligt gånggärn och tagit isär det och moddat lite så att det går att haka i och ur som man vill.. Senast ändrad av qbtq73 | 06 november 2011 | 16:48 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Woody77 1 Postad 25 Februari , 2012 Hej! Det var ett tag sen man var ute här. För smärtsamt med tanke på vad långt det varit kvar till våren. Men nu känns den nära. Snyggt med stegen. Hur hade du det med dynor i båten? Själv hade jag fundering på att göra en längre med mer lutning så den slutar på kanten. På så sätt behöver jag inte röra dynan. Hoppas vinter inte varit för jobbig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbtq73 1 Postad 29 Februari , 2012 Jag Har ingen dyna under stegen det var tomt där från början... det sitter lite halk tejp men ingen dyna... Dynor dör att bädda ner med bordet ligger längst fram i båten undansoppat... ingen av dessa passar på utrymmet.. Roligt jag har inte varit inne här sedan i senhösten men igår tittade jag in.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fisen 0 Postad 7 April , 2012 Hej. Jag byggde en stege från nederkant på luckan till golvfästet för bordet. I överkant sitter den med två snäpplås och nederst står den på golvet och tar stöd mot listerna för bordsskivan (i bäddläge). Den blir lite stor (4 steg) men är lätt att ta bort och dynorna klarar sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser