Gå till innehåll
torsdag 07 november 2024
Klacksorarna

Nu är båten beställd!

Rekommendera Poster

Tjena!

Nu har jag beställt båt men jag fegade och beställde på Yamaha center och inte från estland.

Det kommer en ny Yamariner 63br med en Yamaha 150 4T hem körd till mig om 2v =) det ska bli riktigt spännande att få ut och prova den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag får gratulera, en ny båt är altlid underbart.

2v var inte lång tid. Jag fick vänta runt tre månader när jag beställde min båt, var jobbigt att gå och vänta så lång tid. Speciellt när jag inte hade berättat det för någon annan än närmaste familjen, var roligt att överraska vännerna med båten när jag väl hade den hemma.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul. Hoppas du blir nöjd med den.Lycka till med en riktigt såld och garantiregistrerad båt med betald moms. Så nu kan du sova lugnt om nätterna. yes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis till båten! Du har vl hittat MGs stora 63-tråd? Annars kolla länken nedan. Hörde av en Yamarin-handlare i veckan att det är på gång en däckad DC-version på 63-skrovet men ännu ingen info på Yamarins hemsida. Nåt Sea-Ray_230 kan bekräfta möjligtvis?

http://www.maringuiden.se/forum/;thread=319385

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack ska ni ha!

Jag har bara hört gott om Yamarin 63br så det känns som ett bra val specielt då frugan tycker att det kan vara lite läskigt när det går lite sjö. Det ska ju tydligen vara en riktigt bra båt när det går lite grövre sjö.

Ja nu kan jag nog sova lugnt om nätterna slippa grubbla över om man ska få ett brev på posten där det står att man ska betala moms på en båt =)

(Jag var i väg och gjorde ett klipp på en bendrup trailer 1450kg -07 för 14000:- en riktigt fin trailer  den kommer att passa Yamarinen fint.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Japp nu är den hemma och jag har gjort premier turen men jag vart faktiskt lite besviken. Jag ska starta en ny tråd ang detta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tråkigt att du blev lite besviken. Ska bli spännande att höra vad som fått dej besviken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...