TobRud 0 Postad 9 September , 2011 Hej, Köpte under sommaren nya Bluechart kort till min Garmin 178C. Dessvärre ville inte GPS vara med längre trots att den är mycket sparsamt använd. Displayen tänder inte upp och det är bakljuset som är trasigt. Det finns ingen här på forumet som vet vart man möjligtvis kan få tag i en ny display eller så är det kanske någon som har en gammal garmin 178C eller liknande där sjökorten passar liggandes och vill sälja? Garmin har jag varit i kontakt med och där finns ingen hjälp att få. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jes_ 0 Postad 10 September , 2011 Jag har en GARMIN GPSMAP 230. Vet dock inte vad som passar vad. Jag annonserar ut den här på annonser Gpsmap 230 Garmin Om den kan hjälpa dej ... är den din mot fraktkostnad! Själv valde jag att köpa en iPad istället för att krångla med Garmin Senast ändrad av Jes_ | 10 september 2011 | 09:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lods 4 Postad 10 September , 2011 Kolla med Garmin i England. Var själv i kontakt med dom för 2 år sedan angående en 178c med dålig display. Dom hade utbytessystem, så att man fick en utbutesenhet för en rimlig kostnad. Värt att kolla i alla fall. /Lod Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser