Gå till innehåll
fredag 22 november 2024
sunerotting

Varför låsa dynor tråden???

Rekommendera Poster

Låsningen av tråden tar jag inte så allvarligt på, stämmer helt med MG-s värderingar, dom har inte ett enda svar på hur dom kommer att få upp aktiviteten på forumet och attrahera medlemmarnas intressen, det bevisar dom i svar efter svar och lurar annonsörerna med just nu XXXX antal entusiaster online, vilket absolut inte stämmer, men lugn, bara lugn, dom kommer att bli varse!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst blondbella

Hej

Kan det verkligen vara Bobban som svarat i denna tråd...man undrar ju .. att så totalt torpededera sitt eget företag...

Vore ju bra om Bobban bemötte det här på ett nyanserat sätt är det verkligen sant ? om inte så kommer nog jag och många andra att aldrig någonsin anlita detta företag..

MVH

BB

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst blondbella

Hej igen

Ursäkta syftningsfelet menar naturligtvis om Bobban inte svarar  smiley

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej,

Det är inte bobban / jag som har skrivit detta i forumet med dessa inlägg. Detta är nu åtgärdat från min sida!

Personen i fråga får ta ansvar för detta. Kan naturligtvis bara be medlemmar på MG om ursäkt för detta tilltag!

bobban

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har väl redan tappat lusten för detta forum och skrivit allt mindre på senaste tiden.  Men det här köttbenet som du i desperation nu kastar bobban, det hugger jag direkt på. 

Har ni ateljen på Butteriks bottenvåning?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

här kommer någon bild att ha som ögon godis tyvärr är det svårt att att se allt på bilderna

tråkigt bobban att  det inte varit bara dina ord som kommit fram häng gärna ut denna personen

dom som vill se hela skapelsen från yvonnes sytjänst ligger båten i lysekil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej fick tyvärr inte med bilderna kan någon maila mig så skickar jag över dessa så kankse jag kan få hjälp att få ut dessa

mvh niklas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du försökte lägga in bilder men de inte kom med i inlägget är de antagligen för stora.

Det är ganska enkelt att göra bilderna mindre. Jag brukar använda programmet PhotoElf http://www.photoelf.com/download/download.shtml som är enkelt att använda och som du laddar ner gratis från länken för en prövoperiod.

Edit/Resize & JPG Compress. Jag brukar välja 800 x 600

Sen kan man bara lägga in en bild i varje inlägg, så har du många bilder så får du göra många inlägg. Tror inte du behöver skriva nåt i inlägget alternativ kan du ju bara skriva en enkel text vad bilden föreställer

Senast ändrad av toaen | 07 september 2011 | 07:25

Senast ändrad av toaen | 07 september 2011 | 07:25

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här kan du slänga upp hur många bilder du vill och sedan länka till dom i dina inlägg: http://imageshack.us/

Kapade konton, MG-censur och ljusskygga kundkontakter...håller med om den osannolika farsen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu blir jag förvirrad  Är bobban bobban eller någon annan?

Är ute och seglar ute och seglar eller är han uteochseglar?

Kalle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tyckte inte de där dynorna var så snyggt sydda. Till exempel sitter knapparna inte mitt i det vita fältet, med blå knappar blir det viktigt att träffa i mitten. Sedan ser man tydligt att tyget inte är sträckt på sittdynan till vänster i bild.

Med tanke på fotots kvalitet undrar jag hur de ser ut i verkligheten?

/Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

BRA!! Att bilderna nu kom upp!

Jag kan bara hålla med dig, inte ens i min gamla Misil2 skulle jag godkänt den sömnaden, tygriktningen eller knappsättningen.

Tack för att du löpte linan ut, så att åtminstone inte allt för många ytterligare råkar beställa från Yvonne.
(Jag fick visst aldrig något svar om Yvonne finns?).

/Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är benägen att hålla med att det ser illa ut. Så där vill man ju inte ha det.

Skickar med en bild på mina dynor som referens så här tycker jag det ska se ut. Bortse från att dom inte är knäppta där bak

post-5060-1394236819,0201_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skickar med en med böjd rygg med..

Inte mina kuddar :-)

Förstår att du inte är supernöjd.

Mvh Jonas

post-5060-1394236819,0782_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man får det man betalar för och vi får hoppas att det här var riktigt billigt!! uteoseglar kanske kan upplysa oss om pris och jobbets omfattning?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har betalat 18.626 kr prick!!

absolut, absolut inte värt det!

Det som dom har gjort är 3st dynor med endast nytt tyg runt om och 8st dynor med nytt skum och tyg.

Vissa av knapparna är tyget fel vänt på. och knapparna sitter inte i linje!! skummet är konstigt skuret. sömmar är inte i fas med skummet. jaa vi kan göra listan ännu längre om någon orkar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Än en gång, tack för din varning uteoseglar som ju visade sig fullständigt korrekt.

Och tack till er som gjort en pudel nu när vi alla kan se att det första inlägget från Uteoseglar var fullständigt korrekt.

Det behövs att vi alla hjälps åt att varna för oseriösa leverantörer och hantverkare.

Vad blir fortsättningen? firman byter namn till Mammas syservice eller Barbro´ s kanske?

/Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bilderna på dynorna kom fram till slut vilket känns skönt då alla vi nu själva kan göra en bedömning. Själv skulle jag inte varit nöjd om jag hade fått dynor i det skicket/utseendet från ett företag.

(Konspiratoriskt lagd som jag är så undrar jag också om det är samma Nilla som har skrivit inläggen ovan som också har gett företaget ett positivt omdöme på rejta.se?)  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tack så mkt började tvivla på om vi gjorde rätt men har fått lust att även väcka denna tråd i husvagns o husbils världen så detta företag inte gör mer skada

tack alla som trott på mig

mvh niklas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hade viljat ha en förklaring av mg varför tråden låstes  jag förstår inte varför

hoppas på snabbt svar

mvh niklas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag får nog också ansluta mig till pudelgörarna!!

Kör hårt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

*host* ...du får ursäkta lite men vem är du?

Och tack själv då eftersom du verkar ha haft rätt hela tiden då. Eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...