Lasse_W 0 Postad 1 September , 2011 Imorgon blir det säsongens sista Läsötripp, sorgligt men hösten kommer med stormsteg. Är det fler som ska ut i helgen, isåfall vart? Ha en trevlig & solig helg Mvh Lasseliten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 1 September , 2011 12-timmars på Lördag. Hur det blir på söndag vet jag ännu inte - men ............ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 2 September , 2011 I dag tar vi oss förhoppningsvis till Lidö (beror på vindriktiningen) på kvällen efter jobbet. Lördag seglar vi vidare mot vackra Rödlöga. På söndag hemåt till Gräddö och Uppsala (bil) igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 2 September , 2011 Målet inte bestämt än men i eftermiddag åker jag ut och kanske blir det övernattning någonstans runt Biskopsfjärden. Känns som evigheter sedan jag var där. Senare i helgen kan det bli bil till Gustavsberg och båtmässan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 September , 2011 Blire en liten tripp från lördag till söndag, kanske vaxholmen, utkäften eller rammen. Ensamtripp i vilket fall då frugan inte hinner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 2 September , 2011 Blir nog bara en kortsväng på söndag, då vi skall på kräftskiva i morgon lördag... Hoppas på båthelg nästa helg, dock... Jag skulle vilja åka till Vinga då, har inte varit där i år... Rammen och Utkäften är kanonställen men för långt för oss i Askimsfjorden att åka till... Tar det nästa år när vi drar upp mot Brofjorden... Senast ändrad av Kenneth_S | 02 september 2011 | 11:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 3 September , 2011 Det blev Biskopsfjärden för egen del. Frugan jobbade och snart ska vi till båtmässan. Det kändes lite fel att åka hem i det fina vädret. http://www.youtube.com/watch?v=_gqKq49-YUM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser