Kartias 0 Postad 1 September , 2011 Hej, Är det någon som har monterat ankarspel på sin Yamarin 64 / 6420 ? Har ni isåfall några tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 1 September , 2011 Ankarspel diskuteras en del i den stora 64-tråden Äntligen beställd se länken. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=158535 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kartias 0 Postad 2 September , 2011 TacK, men det verkar bara vara Yammi som har monterat och den frågan svaras aldrig riktigt på. Har mailat Yammi så får vi se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hawthorne 0 Postad 12 Maj , 2013 Løfter denne. Noen bilder og info? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soumi_batti 3 Postad 13 Maj , 2013 Vi har bandrulle, funkar mkt bra. Ankaret har en 2,5 meters grov kätting innan bandet. I ankarboxen har jag skurit ut passform fför ankaret ur liggunderlag för att passa in ett bruceankare. Jag har också monterat en liten ögla på insidan av locket med en elastisk tamp som kan läggas över knapen för att locket inte ska smälla ned. Jag kan ta bild nån dag och lägga ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser