Kenneth_S 137 Postad 31 Augusti , 2011 För de som av en händelse skulle vara intresserade, så har jag bytt nick från Keddy till Kenneth_S Om ni inte är intresserade, så har jag gjort det i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 31 Augusti , 2011 Nyfiken som man är...varför då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 31 Augusti , 2011 Njaaa... Kände väl mer att det var dags att gå från mitt barndoms smeknamn... Är ju ändå snart 50... Nästa år... Mer än så ligger det inte bakom, än att jag kände att det var dags... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 31 Augusti , 2011 Hur bar du dig åt för att byta nicket. Du har tydligen kvar dina inlägg. Mitt nick är det jag hade som användarnamn på jobbet en väldigt lång tid, men det är kanske dags att byta. Å andra sidan är det kanske snart dags att skapa en helt ny profil eller kanske till och med sluta skriva med tanke på den tjôtpelle man är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 31 Augusti , 2011 Oj! Ok, då säger jag....Goodbye Keddy! Och välkommen Kenneth_S! :-D Senast ändrad av labbibia | 31 augusti 2011 | 19:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 31 Augusti , 2011 Jag mailade till Maringuidens webmaster (mailadress under Kontakta oss) och frågade om det gick, och fick svar om att det alldeles utmärkt att göra det, så fick jag ett telefonnummer till någon som kunde fixa det via telefon för mig... Tog c:a tre minuter... Sluta skiva... Nä för tusan hakar... Gör inte det, Alltid roligt med Tjôtpellar... Senast ändrad av Kenneth_S | 31 augusti 2011 | 22:13 Senast ändrad av Kenneth_S | 31 augusti 2011 | 22:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 31 Augusti , 2011 Tackar så mycket, värmer med ett välkomnande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 31 Augusti , 2011 Det kanske blir poppis att komma ut ur garderoben och visa vem man är? Väntar nog ett tag med det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser