BerraK 0 Postad 4 September , 2011 Om dessa mail stämmer borde det verkligen vara varningsflagg för detta företag, Bobban , om han skickat detta , bette sig inte som nån man skulle lämna bort något jobb till, Nu vill man ännu mer se dynorna och höra en kommentarfrån Bobban eller Yvonne Man blir faan mörkrädd Berra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bildspel 2 Postad 4 September , 2011 Det blir ju lite ord mot ord och bajskastning men Bobban skriver ju med en helt annan grammatisk svenska i sitt inlägg än i det s k mailet som uteoseglar visar upp. Mailet som egentligen vem som helst kan klippa och klistra ihop utan att vara sömnadsexpert. uteoseglar är helt enkelt missnöjd med sömnadsarbetet och firman påstår sig ha gjort sitt...släpp det och gå vidare eller gå till KO. Gnälla i ett forum kommer inte att skaka fram en ny dyna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 115 Postad 4 September , 2011 Nu var det väl inte för att få en ny dyna som inlägget skrevs utan för att varna andra för att råka ut för samma sak. Om det bifogade mailet är äkta, vilket ju är svårt att bevisa, så är det bemötandet lång utanför alla gränser för vad som är acceptabelt oavsett hur dynorna såg ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uteoseglar 0 Postad 5 September , 2011 tyvärr är mailen äkta skall försöka få ut bilder denna veckan dom håller samma klass som bobbans mail!! mvh niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 5 September , 2011 Om den mailväxlingen på fullaste allvar är direktutklippt och skriven av den nämnda företagaren bör han nog ta en paus i arbetet en stund och fundera på hur man han bemöter sina kunder. Helt oacceptabelt. Det spelar ingen som helst roll om kunden eller man själv har rätt, det bemötandet kan man aldrig använda mot en kund. Hur irriterad man än är så får man förklara hur det ligger till och om man inte kan komma överens är det inga som helst konstigheter att rekommendera kunden att gå till en konsumentvägledare som kan hjälpa till att reda ut vad man har för rättigheter/ skyldigheter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
osjokvist 0 Postad 5 September , 2011 På grund av den hätska ton som uppstått i diskussionen har vi bestämt oss för att stänga tråden. Olle Sjökvist Ansvarig utgivare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser