ljunghall 0 Postad 30 Augusti , 2011 Jag håller med om 99.se som det ser ut idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljunghall 0 Postad 30 Augusti , 2011 Man får fler medlemmar om man har ett attraktivt forum. Man tjänar mer pengar på annoser om det finns många medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljunghall 0 Postad 30 Augusti , 2011 jag kommenterar i den andra tråden när jag har läst hela ordentligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
osjokvist 0 Postad 6 September , 2011 Hej Maringuiden står inför stora förändringar och det är min förhoppning att alla ni engagerade besökare inom inte alltför lång framtid ska märka förändringar. Jag har full förståelse för att många efterlyser teknisk upfräschning och kan bara beklaga att det dröjt. Olle Sjökvist Ansvarig utgivare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 September , 2011 Det har ni ju sagt nu i 4 år, vad är det som gör att vi skall tro på er nu? och hur skall ni få upp aktiviteten på forumet igen? det håller ju inte i längden att lura annonsköparna som ni gör idag! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 9 September , 2011 Jepp, vissa har andra interessen, men siten www.maringarderoben.se och dess systersidor lever fortfarande (www.klotterplanket-upa.se mfl.). Själv har jag haft väldigt mycket med annat att göra, men fick nyligen upp ögonen för hur viktig siten är för många besökare. Jag har under det senaste året försummat forumet men har nu lagt in lite fasta tider i mitt liv då jag har möjlighet att kolla och administrera forumet. Jag ska serva siten med jämna mellanrum, det kommer troligen en uppdatering av källkoden inom kort, men samtidigt måste man ha i beaktande att jag har en heltidstjänst på min primära arbetsplats och en 60%-tjänst på ett annat företag, jag hinner inte alltid göra allt på forumet direkt. Forumskötsel sker på den fritid som finns kvar när familjen fått sitt, till skillnad från detta forum där det finns fast anställd, avlönad personal som sköter forumet. Vi har några entuiaster som modererar forumet och de gör ett fantastiskt bra jobb, tack ska ni ha! Alla är välkommna att prova maringarderoben.se! Senast ändrad av Rovarn | 09 september 2011 | 20:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 9 September , 2011 Jag registrerar mig på garderoben nu...alltså direkt när jag klickat på knappen Skicka här nedanför...så fort jag skrivit klart här...vilket är nu...eller först vill jag komma med en uppmaning till ALLA andra medlemmar här på MG: Registera er på Garderoben...eller Fendern...eller båda...hur ni nu vill göra. Huvudsaken är att ni, tillsammans med mig och alla andra lämnar MG! Åtminstone tills de ansvariga här fattat att de måste göra något för de slantar de får in på sina falska användaruppgifter! NU klickar jag...och registrerar mig på Garderoben (jag är redan registerad på Fendern!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 462 Postad 12 September , 2011 Om vi nu alla vill att forumet ska bli bättre och det inte hjälper att försöka få de som administrerar forumet att göra det bättre kanske det är en idé att kontakta annonsörerna för att se om inte de kan hjälpa oss. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 23 September , 2011 Hej Vi har hållit på under en längre tid att försöka hitta en långsiktig lösning för svagheterna i Maringuiden. Förhoppningsvis är vi ganska nära nu så jag får be om tålamod ytterligare en tid så hoppas jag att ni snart ska märka förbättringar. Olle Sjökvist Ansvarig utgivare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 23 September , 2011 Fortfarande bara förhoppningar att vi snart ska märka förbättringar!! För mig känns det inte som att det kommer bli några större förändringar i så fall. Hade det stått: Vi hoppas att vi snart kommer kunna visa er stora förändringar i linje med alla de fina tips vi fått av er medlemmar så hade i alla fall mina förväntningar varit lite större! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 23 September , 2011 Vilka förbättringar hoppas Du att vi skall märka, och när? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser