losn 0 Postad 26 Augusti , 2011 Köpte idag Biltemas cylindriska zinkanod för att använda den till värmeväxlaren på en VP TAMD 31den har en utvändig gänga 7/16 men ingen invändig gänga. Jag undrar därför om någon vet vad det är för gänga på pluggen som sittet på värmeväxlaren? Jag har 13,5 mil till båten så det skulle vara en stor hjälp om någon kunde svara på frågan snarast. Mvh LOSN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Getz99 0 Postad 26 Augusti , 2011 Har du kollat på internet? Kolla följande länk om du kan hitta vad du söker, jag har använt deras sprängskisser ett flertal gånger när jag beställt reservdelar http://www.marinepartseurope.com/sv/default.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
losn 0 Postad 27 Augusti , 2011 Tyvärr framgår det inte vilken gänga det är där på anoden, men tack iallafall. LOSN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
losn 0 Postad 5 September , 2011 Invändiga gängan = M8x20 millimeter kollat påp utbytt, LOSN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser