Terrafobica 68 Postad 25 Augusti , 2011 Ungfär så mycket sträcks min ankarlina på en säsong. Vad har du som ökar/minskar 0,2 ‰ Ps. alla vill ha en egen 0,2 - tråd Ds. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 25 Augusti , 2011 Tja, varför inte: - Klockspelet: 0,2 per år. Gravitation och stigande ålder. - Kalufsen: - 0,2 per vecka. Tonårsbarn och stigande ålder. Hälsningar, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 26 Augusti , 2011 Är samma som närvaron på moderator på forumet. :: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Augusti , 2011 Längden i proportion till åldern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 26 Augusti , 2011 0,2 är ribban jag försöker komma över när jag dricker alkohol. Lyckas bra för det mesta! Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 27 Augusti , 2011 0,2 är....... som av en osannolik tillfällighet namnet jag kommer att ge min segelbåt.... :-D Senast ändrad av labbibia | 27 augusti 2011 | 06:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 27 Augusti , 2011 0,2 promille är troligen mer än andelen av de olyckor som skett med båtförare som tagit två öl. (saknar bevis) ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 4 Oktober , 2011 Den här tråden har inte många inlägg och gick jättefort att ladda. Kanske jag skulle svarat här istället Krabbis? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 5 Oktober , 2011 Håller med om det finns flera trådar om detta. Troligen för att den är så jätteintressant för många. Trevligt att även du bryr dig. Angående liten och snabb tråd. Stämmer att tråden går snabbt att ladda. Vet du varför denna laddar snabbare än en tråd med många inlägg? En annan orsak till att långa trådar är så grymt sega på MG är att forumet här visar hela tråden direkt till skillnad från många andra forum som delar upp tråden i olika sidor och endast visar en del av tråden per sida. Men flera trådar kan faktiskt vara bra. När MG fixat en vettig sökfunktion så begränsas urvalet betydligt och man slipper mängder ej relevant information vid sökningen. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 7 Oktober , 2011 Är intresset just nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 8 Oktober , 2011 Är andelen inlägg i alkohollagstrådarna som tillför något nytt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 8 Oktober , 2011 Är Mycket högre än vad Peter värderade kvinnors intellekt till på ett annat Forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 8 Oktober , 2011 Måste vara ett skämt. Finns väll inga vuxna karlar av någorlunda modern typ med så taskig inställning till kvinnor. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 8 Oktober , 2011 Nu tror jag du blandar ihop mig med någon annan faktiskt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser