Livgardist 0 Postad 7 Augusti , 2011 JagskulleviljahaettriktigtelaktSiv slupenmedettdovtbröl.ärdetnågonsomharsettettsådantnågonstans? ForumetvrkarintegillaiPad... Senast ändrad av Livgardist | 07 augusti 2011 | 19:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Livgardist 0 Postad 7 Augusti , 2011 Det där blev ju snyggt! Nåja, jag får upprepa mig. Jag söker ett signalhorn till båten som kan bjuda på ett riktigt rejält basigt bröl, som ett större fartyg. Är det någon som har en aning var man kan köpa sig ett sådant? /P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 7 Augusti , 2011 Hej, jag föreslår att du kollar på stebels horn. Jag har själv ett i min personbil och det är mer än en fotgängare som gått rakt ut i gatan som inte gör om det utan att se sig för. . http://www.berup.com/berup test2be10.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Livgardist 0 Postad 8 Augusti , 2011 Berup verkar ju ha volym så det räcker, men det låter alldeles för diskant på ljudfilerna. Jag skulle vilja ha något med lite mer bas, större horn antar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 8 Augusti , 2011 Hej, jag vet inte varför de lagt ut ljudfiler överhuvudtaget då de inte gör hornet rättvisa. Kolla frekvensen så får du en uppfattning om hur det låter i verkligheten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 8 Augusti , 2011 Aah, webbdesign från förra seklet, vilka minnen! Den här var ju maffig, långtradarkänsla: http://www.berup.com/berup test2be12.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
manglarn 0 Postad 8 Augusti , 2011 Det är nog en sån här du menar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 8 Augusti , 2011 Webbdesign från förra seklet som sagt. Mest text som öppnar sig snabbt och enkelt i vilken webläsare som helst, inga megabyte bild-och-snurr-med-ljud-krafs som ska laddas, inga plug-ins, ingen flash. Gud va skönt! Fram för mera ASCII! Behöver man mer än 0..9 A-Z och lite skiljetecken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser