Gå till innehåll
måndag 25 november 2024
Sahlback

Maringuiden i mobila enheter, typ App?

Rekommendera Poster

Finns det eller är något på g? Det hade varit kul med en App eller mobil.mariguiden.se där man kunde skriva i forumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är nog dom flesta överens med dig om, men att få ett svar om något är på G har inte framkommit trots ett antal trådar och inlägg i ämnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Saknar också detta så finns det planer så vore det trevligt att veta när det är på G.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan meddela att det inte går att skriva inlägg i detta forum med en iPhone över huvud taget, så en app eller en korrigering i programmeringen vore på sin plats.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går att skriva med Ipad om man först skriver som ett worddokument och sedan klistrar in när man skriver i textrutan här på forumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr är jag inte hjälpt av det eftersom jag inte har Word i min mobiltelefon, och jag märker att det blir mer och mer den som man använder för surfningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går (men är omständigt) att skriva inlägg från Iphonen. Skriv bara texten i native-appen anteckningar markera, kopiera, och klistra sedan in i den lilla rutan ovanför bifoga bild i svara på inlägg -dialogen. Fungerar precis likadant som på Ipad. Det är dock skandal att man år 2011 skall behöva hålla på så här. Det kan inte vara många som fortfarande sitter framför en dator då de slösurfar på forum/internet. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...