Zackonautic 0 Postad 3 Augusti , 2011 Någon som har erfarenhet av att handla med HL-båtar i Lidköping? Vi har dåliga erfarenheter från tidigare affär med Marin och Fritid i Laxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 3 Augusti , 2011 Har handlat av HL båtar Lidköping. Dock några år sedan nu men endast mycket bra erfarenhet. Marin och Fritid Laxå försökte lura mig och hört liknande från andra. Kass. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rock_FrassE 0 Postad 4 Augusti , 2011 Jag har bara positiva erfarenheter därifrån. Dock utan att ha köpt båt. Efter mycket velande fram och tillbaka så hann båten jag hade tänkt köpa bli såld. Men hjälpen jag fick med att få en båt upptidnad mitt i vintern när jag dök upp och ville titta samt diverse mail/ samtal fram och tillbaka och alltid bra svar. Många företag skippar helt mail vad jag har märkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Augusti , 2011 Baserar mitt svar på flera bekantas erfarenheter och vet ingenting om HL-båtar...men det kan knappast finnas sämre aktörer på marknaden än Marin och fritid i Laxå.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser