Bjorns_snipa 94 Postad 2 Augusti , 2011 Jag har sett flera ABAL till salu på blocket. Jag tycker det är en intressant båt, kanske inte så vacker, men ganska bekväm. Innan jag börjar åka runt och titta på dem, behöver jag lite tips på vad jag ska leta efter. Vilka svagheter har båten och vad ska man särskilt titta efter? Tack på förhand /Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 3 Augusti , 2011 Fråga Nikitalord, han kan det mesta angående ABAL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M1nk3n 0 Postad 19 Maj , 2020 (redigerade) Jag har en [ ... ] till salu pga husköp så om någon är intresserad är det bara att ta kontakt. Annonsering sker i Köp & Sälj Redigerad 20 Maj , 2020 av stavhammar Fel plats för annonsering Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 19 Maj , 2020 11 timmar sedan skrev M1nk3n: Jag har en [ ... ] till salu pga husköp så om någon är intresserad är det bara att ta kontakt. Eller så kan du annonsera på rätt plats. Forumet är inte rätt plats. Köp och sälj är det! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eile 74 Postad 20 Maj , 2020 (redigerade) 2011-08-03 vid 10:31 skrev alubatar: Fråga Nikitalord, han kan det mesta angående ABAL Nikitalord har bytt namn till Eile Redigerad 20 Maj , 2020 av Eile Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 565 Postad 20 Maj , 2020 30 minuter sedan skrev Eile: Nikitalord har bytt namn till Eile Aha, jag undrade vart du tagit vägen! Kommer ihåg att du (med flera) gav fina tips om datorfläkt till värmaren i min båt. Realiserades och i denna kalla vår känns det sååå bra. Tack! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser