erik130 0 Postad 30 Juli , 2011 jag har målat om i båten och då tog jag bort alla grejer i den. men du när jag skall sätta till backs gasreglage så vet jag inte sur det skall dit med el en i motorn med el starten och grejer är det någon som har ett kopplingsschema till det eller kan förklara hur det skall sitta, det är mercury 50 hp thunderbolt. Senast ändrad av erik130 | 31 juli 2011 | 00:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 31 Juli , 2011 Kolla här: http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmHomeCcat.jsp?reqFor=29&req4Browse=1&lvlCode=1&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&pCode=A0000001&path=MM~A0000001&isForSupStore=false&cCatFilter=&eCatSupFldr= Välj din motor i listan, 3 eller 4 cyl. För att hamna exakt behövs motorns serienummer. Kolla runt lite på elschman och se om du känner igen dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erik130 0 Postad 31 Juli , 2011 tack för hjälpen men tuvär så hittar jag inget där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 31 Juli , 2011 Om du talar om vad det är för motor, så kan jag kanske hjälpa dig. Jag har manualen till Mercurys från 65-89. Jag kan kopiera elschemat och maila till dig. Thunderbolt, det är en 70-talare va. eller tidigt -80 Glöm inte emailadress att skicka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erik130 0 Postad 1 Augusti , 2011 det är en Mercurys 50 hp thunderbolt från sent 70 tal vet inte exat år Erik_kss@hotmail.com är andressen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 1 Augusti , 2011 Elschema ligger i din mailbox, hoppas du får någon nytta av dem. Jag skickade alla som rör 50Hp thunderbolt, det finns många olika versioner av tändsystem på dessa. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pedigree 0 Postad 12 Oktober , 2011 Hej Barton, kan du hjälpa mig med kopplingsschema till Mercury 50 hk thunderbolt? Tror det är 75 årsmodell, får den inte och tända Tack på förhand //Kenneth Söderberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pedigree 0 Postad 12 Oktober , 2011 Skriv ditt svar på mailen så skulle du vara snäll jesstof@yahoo.se //Kenneth Söderberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 13 Oktober , 2011 El-schema i din Mailbox. Alla Mercury 65-89. 3, 4 och 6 cyl, du får kolla vilket som är ditt system. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser