saltvikaren 0 Postad 29 Juli , 2011 har funderingar att plocka ur heltäckningsmattan i min bayliner 2052, är det nån som har refarenhet av det och lagt in nytt golv i stället för matta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
saltvikaren 0 Postad 30 Juli , 2011 ingen som tagit bort matta i sin båt och lagt golv ???????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 31 Juli , 2011 Jag har för flera år sedan lagt in durk som ligger över mattan. I år har jag slitit ut all inredning, tagit bort luddet i taket/skrovsidorna och ersatt med Reevecol- Ett helvetes jobb men nu är det gjort och jag vågar nästan säga att jag har den fräschaste 2655an från 89 i stan... ;-). All gammal matta togs också bort och en tanke var att bara lägga durken direkt på golvet. Jag slog bort den idén eftersom mattan fyller flera andra funktioner, inte minst ljuddämpningen. När båten var skrovren var det ett rejält kluckande och skvalpande. Kan vara ngt att tänka på om man vill sova gott i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adeck700 0 Postad 31 Juli , 2011 Hej saltvikaren ! jag la in Marindeck 2000 i våras i min plastsnipa och är nöjd . mycket jobb men men . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser