Gå till innehåll
torsdag 12 december 2024
corvette77

TIPS av Ytbehandling av Aluminium och plastbåt

Rekommendera Poster

Hej!

Någon som har testat denna produkt än?

http://www.sealmarine.se/

Detta verkar ju vara lösningen på det eviga slitet med att polera båten åtskilliga timmar varje år.

Såg även deras lösning till att hålla den gamla aluminium båten fräsch som verkar spännande.

MVH Alex

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, spännande!
Men - inte lika spännande som frågan om var du jobbar?
Kan det vara... hmmm, jag gissar nu bara... på företaget som säljer mirakelmedlet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tackar som frågar men tyvärr så gör jag ju inte det Peter, men någon som har testat detta och inte bara vill fälla onödiga kommentarer?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snake-oilvarning...

Låter det för bra för att vara sant, är det nästan alltid det...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du kan ju köpa ett litet kitt för typ propeller och testa, återkom gärna med resultat.

Mvh Henrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som du säger så är det väl lika bra att testa,  först då vet jag ju om det fungerar.

Kan ju informera om det fungerar eller om det bara är ännu ett mirakelmedel ala tv shop .

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag i likhet med de flesta andra båtägare har nog köpt varenda dundermedel som finns på marknaden det ena dyrare än det andra för att förenkla jobbet och ha glans och skydd hela sommaren.

Klart att utvecklingen går framåt och alla produkter har ju sina för och nackdelar men något riktigt bra har iallafall inte jag hittat.

I år har jag kört med TC nano vilket fungerar fint som fisken ungefär i 3 veckor.

Jag väntar fortfarande på en behandling som är lättjobbad som TC nano är men som håller längre än ett par veckor.

Har mailat sealmarine, vi får se hur det går.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...