tjabo7 0 Postad 28 Juli , 2011 Hej Jag skulle vilja ha tag på en nyare latärna med flaggfäste i. på min är locket borta samt glaset trasigt. Någon som vet vart man kan ramla på en sådanhär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 28 Juli , 2011 Hemma hos mig! Jag har exakt en sådan lanterna till salu för en billig peng eftersom jag är trött på att kliva på min varje gång jag ska ner på badbrygga! Senast ändrad av nemtrix | 28 juli 2011 | 09:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tjabo7 0 Postad 28 Juli , 2011 Då skulle jag hjärna köpa den för jag har ingen badbrygga på min båt. Jag provar att sända ett mail Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 28 Juli , 2011 Inget mail än....prova på lars.alemyr@hotmail.com Den sitter ännu på båten men kan nog får loss den nästa vecka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Beeblebronx Postad 29 Juli , 2011 Synd att locket saknades, annars skulle du göra som den här personen gjorde http://zinnie.ohman-home.net/tipsotrix.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tjabo7 0 Postad 30 Juli , 2011 Jo jag läste den tråden men när locket är borta så går det inte att lösa med den metoden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser