JonasP 71 Postad 26 Juli , 2011 ...är på väg igen! Man kan följa honom här. Imponerande... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 26 Juli , 2011 Länken hängde visst inte med och jag kan inte redigera... Jäklar vad det här forumet är användarovänligt... http://yrvind.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ntica 1 Postad 28 Oktober , 2011 Detta är inte reklam Jonas? (med förhoppning att det var samma Jonas som hade invändningar ang. www.evantica.blogg.se )?! Om så... Skamligt!!! I övrigt högaktar jag Sven som sjöman & uppfinnare! Men Denna herre lever ju/ uppehälle via länken? hur håller detta då? (bara nyfiken på retoriken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 29 Oktober , 2011 Som Stenmark så elegant uttryckte det: Hä löns int´ förklar´ för den som int´ begrip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ntica 1 Postad 29 Oktober , 2011 Precis Jonas = som ett glas vatten! Det beror på vem man är & vem som uttrycker sig. patetiskt & obegåvat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
luftvapnet 1 Postad 30 November , 2011 Tack för länken, Jonas! Många år sedan jag läste hans bok, innan han bytte namn. Han är kung! Åtminstone har han ju fått träffa kungen... Underbart ärlig autodidakt-engelska på hans hemsida också. Men f-n vet om jag håller med honom i hans påstående om 'the greatest invention...' Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kallekula777 0 Postad 1 December , 2011 Mellan raderna verkar han inte vara helt frälst i sin nya skapelse. Planerna att runda cap horn är visst lagda på hyllan- det blir florida istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser