shoei 1 Postad 25 Juli , 2011 Jag har suttit och letat på nätet efter någon sorts påse som jag kan lägga ankaret i, så det inte skaver sönder färgen när det hoppar omkring under körning. Har ni något tips på någon bra påse och var man kan köpa den isf? Har letat ett tag som sagt men hittar inget bra. Det jag ser framför mig är typ en hjälmpåse som man bara kan dra åt med ett snöre högst upp (ett på varje sida). Det ska väl helst vara typ nylon eller något liknande. En tygpåse lär väl ligga där och vara blöt ett bra tag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Getz99 0 Postad 25 Juli , 2011 Jag har en skopåse som jag fått på flyget när jag flygit buisnis class för några år sedan, rätt tunn påse och av syntetmaterial, ingen större påse men den räcker för min dragg (ca 5kg), kola med ett flygbolag om du kan få en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 25 Juli , 2011 Tog en fender, som jag skar ett hål i toppen på, blev ett bra fodral till draggen, Behöll övre fästet, då blev den lätt att hänga upp, skar hål i botten så att ev. vatten kunde rinna ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 25 Juli , 2011 http://www.hjertmans.se/index.asp?rubnr=1235&xartnr=&flik=&kampanj=&sokart= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
shoei 1 Postad 25 Juli , 2011 Tack för tipsen! Såg att Clas Ohlson även hade en rätt bra påse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser