Gäst Olof Postad 11 November , 2004 Hej! Jag vore mycket tacksam om någon insatt kunde, mellan tummen och pekfingret, ge ett förslag på vad jag kan begära för följande ekipage. Uttern 4501 årsmodell 95 Mercury 40 hk, 4-takt, årsmodell -01 obromsad båtvagn Bra skick på samtliga saker. Är även intresserad av vad enbart motorn ligger på för kurs, samt vad båten betingar för värde, utan motor. Tacksam för svar!! /Olof Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 11 November , 2004 Hej, Min gissning är att den är värd någonstans mellan 55 000 - 65 000. Men som vanligt är allt är beroende på skick, utrustning samt gångtid. Lycka till med försäljningen. maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Olof Postad 11 November , 2004 Tack för hjälpen! /Olof Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 11 November , 2004 Priset verkar ligga ungefär där Olof skriver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser