Bergius 0 Postad 10 November , 2004 Det känns fantastiskt att vi nu är nästan 30 båtar (!) i denna klubb. Tänk vilka härliga eskadrar vi kan få. Fortsätt höra av er till andra Solöåkare ni hittar där ute, och be dem skicka en ansökan till Bergius, med namn och email. Hej på er! Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 10 November , 2004 Länktips för Solö-älskare, http://www.storebro.se/motorboats.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lasse Postad 10 November , 2004 Fantastiskt kul, Andreas. Jag kanske får ändra mitt beslut från Utö till Solö istället Ni har någonting på gång här som verkar väldigt spännande! Grattis Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bergius 0 Postad 12 November , 2004 Lasse, min käre vän.... Jag hoppas för din skull att du tar ditt förnusft till fånga, och skaffar dig en skön Solö. Jag hittade en med Oregon Pine-däck och i mycket gott skick för 72 tusen. Minst 10 tusen för billigt.... kram Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 15 November , 2004 Jag har gamla Solö broschyrer i pdf format om någon är intresserad. maila isf till andreas@cadland.se /Andreas Andersén Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser