jojosurf 4 Postad 16 Juli , 2011 Undrar om någon av er som har testat eller hört om den är bra produkt? Ska limma fast Plywood på rufftaket där avlastare och vinschar ska skruvas på därefter. http://www.biltema.se/sv/Bat/Kemikalier/Polyester-och-Epoxi/Epoxispackel/ /J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 12 Postad 16 Juli , 2011 Plywooden kommer inte blir så fin med åren. Kan nu inte sätta dem direkt i rufftaket och eventueltt avslasta med den skiva under rufftaket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 231 Postad 16 Juli , 2011 Biltemas epoxyspackel har jag använt. Grymt bra spackel - lättjobbat, lättslipat. Jag bredspacklade hela mitt däck i våras med det innan målning. MEN! Det är ett spackel, inget lim. F ö håller jag med föregående talare om att limma plywood på däcket - det blir inget bra i längden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojosurf 4 Postad 18 Juli , 2011 Jag har redan lagt ner en massa jobb med att forma plywood genom att limma olika lager med laminerings-epoxy och slipat så den ska passa och smälta in där på rufftaket. Jag blev rekommenderat av en snickare att ta plywood för de spricker inte när man pressar dom sen när avlastare o vinchar ska på och jag ska också måla över plywood men innan ska jag ha laminerings-epoxy tillsamans med glasfiber över den och sen slutligen slipas och målas så den kommer att vara helt skyddad från vatten. Ja, ni har rätt att epoxispackel inte fäster fast så bra. /J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser