vistorp 0 Postad 15 Juli , 2011 Jag letar efter en modern motorbåt som man kan bo bekväm t i nån vecka. Trailerbarhet är en förutsättning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sneaker 0 Postad 15 Juli , 2011 Någon ht-båt i sexmetersklassen skulle jag kollat på, har en yamarin 59 ht själv som jag enbart trailar. Håller med om att trailerbarhet är nödvändigt, friheten är grym pga det. Dock kan man inte säga att det är så värst bekvämt alla gånger, definitionen är camping på sjön! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 15 Juli , 2011 Tänkte tipsa om den båt jag har, men det faller kanske på kravet modern. Men man bor i alla fall bekvämt i en Monark 670. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 16 Juli , 2011 Vill du ha bra tips får du skriva vilka förutsättningar som gäller. Har du lastbil rejäl trailer och E kort så kan du traila det mesta annars är det i regel svårt att kombinera trailerbarheten med att bo bekvämt nån vecka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gris 0 Postad 16 Juli , 2011 Trailar en Yamarin 59 ht på en TK 1300 trailer, funkar då med B-kort och en bil som fixar 1300kg.För övrigt en kanon båt att ligga ute med några dar vi är två vuxna och två barn och det har inte varit några bekymmer alls. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Too-ticki 0 Postad 25 Juli , 2011 Någon som kan rekommendera en bra frailer som funkar med Yamarin 59 HT Yamaha F115? Min bil får dra 1450 kg på B kort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sneaker 0 Postad 26 Juli , 2011 kör med bålstasläpet, grymt bra vagga! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser