Lantana 0 Postad 7 Juli , 2011 Hej, Är det någon som kan hjälp mig att reda ut skillnaden mellan Bavaria 30 och 32? Var är 32:an större? Vi är sugna på en 2-3 kabins båt till vår trebarnsfamilj. Någon som vill tipsa om bra och prisvärda sådana? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 188 Postad 8 Juli , 2011 Om det är den gamla 30:an du pratar om vet jag att den har en väldigt liten förpik med kojer som enbart duger som barnkojer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Juli , 2011 Som Peter säger, så är 30 liten, speciellt i piken. 32 är vacker på utsidan, men ack vad plastig och rent av gräsligt ful invändigt, där ser man vad de dragit in på för att hålla priserna nere, materialvalet ät hiskligt. Titta på en 31 Cruiser från 2008 och framåt istället, en sån hade jag och trivdes bra med tills mina armar inte ville hålla på med segling längre, så hon är tyvärr såld nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 8 Juli , 2011 Nej vaffan Terra, sålde du båten till slut iaf Har du motat undan landskräcken o krupit upp för gott eller har du bytt ner dig till motorbåt? Du är alltid välkommen till Vänern på en tur och lite öl om saknaden blir för stor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 188 Postad 8 Juli , 2011 Ja, vaffan. Välkommen³ åter! Om du har kvar mitt nummer kan du slå en signal om du har lust. (ursäkta, hr/fru trådskapare för lite trådstöld...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser