Mizzarrogh 0 Postad 5 Juli , 2011 Hade Anna varit en Båt istället hade jag kanske svart, men... Nu har jag en hotmail reggad här så ingen skada skedd. Man bör icke svara om man får dylika mail då man i så fall får addressen reggad i något obskyrt register. __________________________________________________________________________ Meddelande från medlemmen anna1love på maringuiden.se Hej My Dear. Hej My Dear hur mår du mitt namn är Miss Jennifer jag såg din profil idag på www.maringuiden.se och bli intresserad av dig så här är min e-post adderss (jenniferlove281@yahoo.com) Försök att skicka e-post så att jag kan ge dig min picture.for att du ska veta vem IAM Yours fröken Jennifer. Hello My Dear how are you my name is Miss jennifer i saw your profile today on www.maringuiden.se and become interested in you so here is my e-mail adderss (jenniferlove281@yahoo.com) Please try to send me E-mail so that I can give you my picture.for you to know whom iam Yours Miss jennifer.Vill du svara användaren så klicka här. Om maringuidens mailfunktion Alla medlemmar har möjlighet att skicka ett meddelanden till varandra. Dessa meddelanden skickas via våra egna servrar och garanterar att din mailadress ej exponeras. Varken för användare på maringuiden.se eller för robotar/spindlar som fiskar efter mailadresser på nätet. Vänliga Hälsningar maringuiden.se Sedan 1996 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mizzarrogh 0 Postad 5 Juli , 2011 Kanske bör tillägga att jag inte beskylle forumt för detta, endast som ren upplysning att det sker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DannyJ 0 Postad 5 Juli , 2011 Hej! Fick precis samma mail jag med, ligger nu i papperskorgen. Kunde dock inte hitta användaren på MG... /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 5 Juli , 2011 Samma fick jag: Hej My Dear. Hej My Dear hur mår du mitt namn är Miss Linda jag såg din profil idag på www.maringuiden.se och bli intresserad av dig så här är min e-post adderss (linda.4love1@yahoo.com) Försök att skicka e-post så att jag kan ge dig min picture.for att du ska veta vem IAM Yours fröken Linda. Svarar man inte så får avsändaren inte bekräftat att mailadressen är aktiv ;-P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 5 Juli , 2011 O ja som trodde på ragg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 5 Juli , 2011 Även jag har fått ett antal av dessa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser