Liptonse 0 Postad 5 November , 2004 Hejsan, Är det någon som vet vart man kan köpa en givare till en Silva Power. och/eller är det möjligt att använda en givare ifrån en nyare Silva modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Postad 15 Februari , 2005 Det verkar som om Byggplast och båtprylar har givare kvar. http://www.byggplast-batprylar.se/webshop/product_info.asp?artikelNr=3863 Någon som vill sälja en Silva power hör av Er på per@perbalter.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fredrik Postad 15 Februari , 2005 Hej! Jag köpte en ny givare till min Power hos en lokal handlare, han beställde den av byggplast som i sin tur beställde en från Silva. Det fanns ingen Powergivare att köpa så numer används Silva Star givaren även till Power instrumenten. När en beställning kommer så fixar dom en givare med dom funktioner som du vill ha (typ logg, lod mm). Detta gäller akterspegelsgivarna, vet ej hur det är med skrovgivarna. Jag hoppas att Star givaren är bättre än dom gamla Powergivarna, har förbrukat 2st Power givare på 5 år, så detta är tredje och sista försöket sen byter jag märke. Har kört en sommar med Stargivaren och det funkar ok. Beställ givaren snart om du vill ha den i tid innan våren, det var ganska lång leveranastid. mvh Fredde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser