OscarPaKryss 0 Postad 28 Juni , 2011 Hejsan mina vänner! Vi är i båtköpartagen och då har vi hört att man kan tjäna på att köpa en Dufour i England och få den uppseglad, då pundet är så billigt. Vad kostar en uppsegling ifrån de olika Europeiska länderna till t ex Köpenhamn, Göteborg eller Stockholm? Tack För Svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 29 Juni , 2011 hej!! det ni kan göra är att be om offerter från olika transportseglingsföretag men de brukar vara svindyra..... dock kan man söka efter privatpersoner som är villiga att köra hem båten åt dig till en mycket billigare kostnad. min man levererar båtar och vill ni ha hjälp så kan ni höra av er. vi bor i holland, så vart ni än bestämmer er för en båt i europa finns vi nära till hands.kan garantera att priset blir billigare då vår passion är just segling och havet. skriv en rad på min profil om intresset finns. lycka till:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaptenthomas 0 Postad 4 Januari , 2013 Hej! Kolla med ymc.se dom flyttar båtar i hela europa och dom gör det till ett bra pris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Januari , 2013 Smygreklam? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Januari , 2013 Känns onekligen så när man går in och skriver i 2 identiska trådar utan att läsa när tråden skrevs... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser