Najad343 3 Postad 25 Juni , 2011 Hej alla, Undrar om någon kan hjälper mig? Jag ska ta isär vattenpump huset och ska behöva packningar till den. Motorn är en Volvo MD17C, båten är på Tjörn. Vart kan jag köpa de..?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 26 Juni , 2011 Packning/packningar följer med när du köper ny impeller, jag tror inte det säljs lösa packningar. Impeller hittr du i vilken båttillbehörsaffär som helst, eller på nätet: http://www.drevia.se/cgi-bin/db.pl?sok=&id=1872&kid=171&q=1&s=&o=0&l=20&mall=db_lista.html&template_file=db_artikel.html Vill du spara lite pengar så finns det även hos Biltema. Senast ändrad av No_jah | 26 juni 2011 | 10:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 26 Juni , 2011 Om du ska renovera den så har cromemarin en komplett sats som funkar fint! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Najad343 3 Postad 26 Juni , 2011 Nej, inte impeller packningen det vet jag att man få. Men jag ska ta isär själva vattenpump huset för att jag ha en vatten läckage och jag anta att det är där ifrån den komma. Och det är anledning jag behöver en penta handlare på Tjörn eller Stenungsund.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Najad343 3 Postad 26 Juni , 2011 Jo, men de är inte på Tjörn eller i närheten..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser