Westfjord26 9 Postad 23 Juni , 2011 Trevlig midsommar önskar Westfjord alla maringuidare, tänk på säkerheten nu när ni är ute till helgen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Juni , 2011 Jag önskar detsamma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Juni , 2011 Då borde jag kanske stanna iland , men min fru påstår att hon vill ut på sjön över helgen. Farligt område - nån stans mellan Lysekil och Hunnebostrand Trevlig midsommar på er alla. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 23 Juni , 2011 Tack! Och trevlig midsommar själv! Har tagit ett par järn redan nu, och båten ligger vid bryggan och får bli där. Skål, systrar och bröder! Hör denna sällsamma sång, det är solens gång! Skål till glädje och fröjd, när ljuset når sin höjd (citat) p.s. Ljusaste dagen var i förrgår (21/6) p.sII. Kan någon svara vem som orginalet till citatet ovan är laglig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 23 Juni , 2011 Önskar det samma från ett soligt Sotenäs Lovar att låta båten ligga stilla imorgon kväll. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Florina 4 Postad 23 Juni , 2011 Då tänker jag på brandsläckare och flytvästar och bogserlina är det något mer som saknas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 23 Juni , 2011 nja om vädret bli bra ,men som det är så blir det soffan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
catinca 0 Postad 24 Juni , 2011 Jag önskar er det samma men tyvärr får båten ligga stilla över helgen. Någon måste ju jobba också För övrigt en trevlig sommar på er allihopa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 24 Juni , 2011 Då är vi två i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 25 Juni , 2011 För de av oss som hittade lä var vädret i Sthlm kanon på fredagen. Lördagen började bra men sedan gick solen i moln och vi åkte hem. I morgon är en annan dag. Några klipp från idag. Sandhamn http://www.youtube.com/watch?v=uqSbFXNZ4oA Runmarö kanal http://www.youtube.com/watch?v=ndmdA-HR834 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser