guzztav 9 Postad 20 Juni , 2011 Ohoj sjöfolk - är det någon som har Kryssarklubbens Skärgårdskarta till försäljning eller möjligen vat vart man kan få tag på den, har just tappat bort mina gamla slitna ex. Guzztav Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 21 Juni , 2011 Bara att gå in på kryssarklubbenshemsida, stockholmsektionen och sen webshoppen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzztav 9 Postad 21 Juni , 2011 Jo jag tackar är det så lätt ?- var nere på Nacka Strandexpeditionen och ingen hade hört talas om nån sån karta - den kom förvisso ut på 70 - talet och personalen var nog inte ens födda då. Men tack jag prövar. Guzztav Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 22 Juni , 2011 Kryssarklubbs-kartan gavs tydligen ut i samarbete med Esselte kartor AB som upphörde i slutet av 80-talet. Verkar som att du får leta på antikvariat? (Googla esselte skärgårdskarta.) / Thomas Senast ändrad av Thomas-1 | 22 juni 2011 | 09:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzztav 9 Postad 22 Juni , 2011 Tack för tipset - ska genast pröva. Guzztav Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser