Dalsland_77 0 Postad 20 Juni , 2011 Äre nån mer än jag som får skit för att man grejar med båten? Vi ska gifta oss snart och tydligen har jag prioriterat dåligt när jag skrapat botten på båten, grejat med inredning och målat om drev och sköld.. Verkar som om det här med bröllop var viktigare på nåt sätt enligt min sambo ;-) För övrigt riktigt avundsjuk på alla som redan är ute och njuter av båtsommaren. Blir jag bara klar med bröllop och bottenfärg så ska jag ju bara ha tag i en tvåaxlad trailer. Någon som har en trailer som lastar 2000 kg billigt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Juni , 2011 Du måste ju förklara för frun att hon går från att var din drömtjej till att bli en båtägares kärring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 1 Juli , 2011 Nä men westis! Tänk om du sårat entusiasten. Bättre säga så här: Men lilla älsklingen, du går från att ha varit min drömtjej till att bli mitt vackraste kuttersmycke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Juli , 2011 Och där fick Westis en tillrättavisning av ordningsmannen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Juli , 2011 Det ser jag absolut inte som en tillrättavisning..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Juli , 2011 Jasså, har du blivit lärjunge ? hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser