Granen 0 Postad 31 Oktober , 2004 Hej på Er! Finns det någon som kan tipsa om vart man kan vända sig om man vill få en teakskiva graverad? Jag bor i Stockholmsområdet. // Granen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 1 November , 2004 Kolla på mässan (Älvsjö) om ett par veckor. Det brukar alltid finnas lite träsnidare och annat kul där. Väl värt ett besök för övrigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrikhan 0 Postad 26 Februari , 2005 på förra båtmässan var det en riktigt snitsig skyltsnickare kommer inte ihåg va hans firma heter men han kommer nog tillbaka i år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 28 Februari , 2005 Jag skulle också vilja ha kontakt med någon som gör snygga träskyltar, fast i Göteborg. Kikade litet på mässan, men hittade ingen. Någon som kan rekommendera någon? I senaste numret av Västpricken fanns det en radannons, men det känns litet som att köpa grisen i säcken utan referenser... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Peter Hansson Postad 6 Mars , 2005 Hej! Jag kan fixa graverade Namnskyltar / Teakskivor. Mvh Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bengt Elfvendahl Postad 13 Mars , 2005 Hej På vår träbåt har vi monterat nya skyltar. Jag kan rekomendera vår leverantör, gå in på www.bildhuggaren.se Lycka till. /Bengt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst max Postad 5 April , 2005 Hej! Jag kan verkligen rekommendera Larsens modellverkstad i Limhamn, malmö. De gör det mesta som du kan tänkas önska. 040 158262 el kolla på www.larsensmodell.se mvh, max Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser